V segmente najmenších áut zatiaľ nemeckej automobilke Opel doposiaľ chýbal regulárny zástupca, zákazníkov o vozidlo menšie ako Corsa lákala len Agila. Na rozdiel od nej má Adam konvenčnú stavbu karosérie a iba tri dvere. Adam meria na dĺžku 3,7 metra, čo je o 15 cm viac ako obľúbený Fiat 500, ale stále o poriadny kus menej ako Opel Corsa. Najmenší Opel vsádza, po vzore talianskeho mini, skôr na extrémne nízke ceny a jednoduché poňatie štýlu a individualizmu.
Stredovému panelu vládne sedempalcový dotykový displej (s výbornou grafikou!) Systému IntelliLink. Tento systém je aj v Opel Grandland alebo napríklad aj v Opel Astra. Vie spolupracovať ako s telefónmi Apple, ktoré využívajú operačný systém iOS, tak so smartfónmi iných výrobcov, ktoré majú systém Android. Môžete si tak nechať cez Bluetooth prehrávať pesničky z mobilu, prezerať obrázky a videá alebo sa trebárs vďaka nemu napojiť na internetové rádiá. Škoda, že je displej trochu utopený.
Predné sedadlá sú veľké, pohodlné a perfektne tvarované, takže v nich bez obáv môžete stráviť aj niekoľko hodín. Vnútorná šírka v oblasti lakťov je síce trochu menší, inak sa ale vodič cíti ako v štandardnom aute nižšej strednej triedy. Okolo kolien je dosť miesta, palubná doska nevyzerá extra veľká a predný stĺpik začína pomerne vpredu. Jeho koniec v oblasti spätného zrkadla by však mohla byť tenšia. Kožený trojramenný volant s priemerom 37 centimetrov má dobrú hrúbku v miestach úchopu. Čo je však zaujímavejšie: volant môže byť vyhrievaný. Tento milý prvok výbavy ocenia najmä ženy, ktoré si sadu „Zima“ za osem tisíc určite veľmi rady prikúpia, zvlášť keď v nej dostanú aj vyhrievané predné sedadlá.
Prístrojovú dosku podsvieťuje bojovná červená farba. Budíky sú dobre čitateľné a to aj na priamom slnku. V noci je však potrebné dať intenzitu podsvietenia trochu na slabšie. Opel si ale u Adama dal záležať a vnútro auta ako aj všetky ovládacie prvky vyzerajú veľmi dospelo a hlavne nie lacno. Skôr naopak.