Ako efektívne osloviť vašich zákazníkov? Dostante sa im do vrecka.

0
122

Vedeli ste, že viac ako 51% všetkých prístupov na internetové stránky pochádza práve z mobilných zariadení? Užívatelia majú svoj smartphone po ruke až 20 hodín denne a aktívne prehliadanie stránok a aplikácií im zaberie v priemere 4 hodiny denne. Medzi týmito užívateľmi sa nachádza aj Vaša cieľová skupina. Viete, ako ju osloviť?

Prvoradá je optimalizácia

Skôr ako začnete plánovať stratégie a nastavovať reklamy, uistite sa, že máte optimalizovanú web stránku pre prehliadanie na mobilných zariadeniach. Nemusí sa Vám to zdať podstatné, no aj pár sekúnd načítavania stránky postačí k tomu, aby užívateľ stránku zatvoril a vrátil sa k prezeraniu noviniek na sociálnych sieťach. Responzívny dizajn webu Vám definitívne zaručí nižší počet okamžitých odchodov z Vašej stránky.

Efektívne cielenie

Mobil je dnes nákupným košíkom aj peňaženkou v jednom. V druhom štvrťroku 2018 využívalo až 62% všetkých užívateľov smartfónov online nakupovanie prostredníctvom mobilných telefónov. Vynechať cielenie reklám na mobilné zariadenia by bolo skutočným hriechom.

Využiť môžete Google Ads, v ktorých si určíte, na akých zariadeniach sa má ktorá reklama zobrazovať. V závislosti od cieľovej skupiny vášho podnikania by ste mali rozhodne zvážiť platenú komunikáciu na sociálnych sieťach. Aplikácie sociálnych sietí totiž patria medzi najpoužívanejšie mobilné aplikácie vôbec.

Využiť tiež môžete reklamu priamo v konkrétnych aplikáciách, ktoré si užívatelia nainštalujú. Omnoho väčší potenciál však prinesie vývoj vlastnej mobilnej aplikácie.

Ešte nemáte appku?

Tvorba mobilných aplikácií na mieru poskytuje firmám nespočet výhod. Okrem typických príkladov, akými sú okamžitá spätná väzba zákazníkov, budovanie si vzťahov so zákazníkmi, či odlíšenie sa od konkurencie Vám mobilná aplikácia zaručí jednu obrovskú výhodu, a to využívanie interaktívnych prvkov a notifikácií. Podľa štatistík sa užívatelia pozerajú na telefón a kontrolujú notifikácie niekoľkokrát za hodinu. Notifikácie z aplikácií sú preto mnohonásobne viac relevantné ako akákoľvek platená reklama.

Pred tým, ako sa rozhodnete pre vývoj mobilnej aplikácie by ste mali mať veľmi dobre zmapovaný trh a cieľovú skupinu a klásť veľký dôraz na prípravnú fázu. Tvorba mobilnej aplikácie nie je najjednoduchšia záležitosť. Ak si však dáte záležať na výbere toho správneho partnera pre Váš projekt, so všetkým Vám pomôže a celý proces sa tým podstatne uľahčí.