Ako vytvoriť úspešný e-shop poradí portál MôjPrvýEshop.sk

0
594

BRATISLAVA 5. novembra (WBN/PR) – Obľuba online spôsobu predaja na Slovensku neustále rastie. Prečo sú niektoré e-shopy úspešné a iné naopak upadajú? Rady a tipy, ako začať a čo všetko prevádzkovanie e-shopu obnáša, je teraz možné nájsť v praktickom online sprievodcovi MôjPrvýEshop.sk.

Nový projekt MôjPrvýEshop.sk. spoločnosti Shoptet si kladie za cieľ pomôcť začínajúcim aj existujúcim prevádzkovateľom e-shopov rozvíjať ich biznis. Na jednom mieste je tak možné nájsť návod, ktorý každého eshopára privedie krok po kroku k úspešnému online biznisu. Celý proces je rozdelený do troch fáz – plánovanie, príprava a prevádzka, ktorými by mal každý majiteľ e-shopu prejsť. Každá z týchto fáz má svoje zákonitosti a pravidlá. Preskočenie alebo podcenenie niektorej z nich sa potom môže odraziť na fungovaní e-shopu.

"Z vlastnej skúsenosti viem, že viac ako 80% majiteľov e-shopov má minimálne alebo nemá žiadne skúsenosti s internetovým marketingom. Často sa dopúšťajú triviálnych chýb, ktoré majú negatívny vplyv na fungovanie ich onlinového biznisu. Radu hľadajú rôzne na internete, kde samozrejme nájdu neskutočné množstvo informácií, v ktorých nie je jednoduché sa zorientovať. Preto sme sa rozhodli vytvoriť online pomocníka pre všetkých, ktorí chcú na internete predávať a nevedia ako, "komentoval vznik portálu Miroslav Uďan, CEO spoločnosti Shoptet.

Na príprave MôjPrvýEshop.sk spolupracovali weboví vývojári, právnici, odborníci na užívateľský komfort (UX), online reklamu a ďalšie oblasti online marketingu. "MôjPrvýEshop.sk je prvý projekt svojho druhu, ktorý som na Slovensku zaznamenal za posledné roky. Boli tu nejaké pokusy, ale nikto to nikdy nedotiahol do konca. Verím, že vďaka zápalu pána Uďana a známym menám česko-slovenskej e-commerce bude tento projekt mať skutočnú pridanú hodnotu pre svojich užívateľov", uviedol Martin Matějka, odborník na online marketing.

Ľudia, ktorí si zakladajú nový e-shop uvítajú možnosť stiahnutia všeobecných podmienok, ktoré definujú fungovanie online obchodu. MôjPrvýEshop.sk tiež ponúka interaktívne prvky, ako sú napríklad založenie vlastného testovacieho e-shopu alebo okamžité zistenie, či vybraná doména je k dispozícii.

"Mnoho prevádzkovateľov e-shopov sa domnieva, že si stačí založiť obchod a tovar sa bude predávať sám. Bolo by krásne, keby to tak bolo, ale realita je iná. Konkurencia na internete je obrovská a presvedčiť kupujúceho, že si produkt má zaobstarať práve od Vás je o detailoch. Intuitívny dizajn, dostatok informácií, komunikácie so zákazníkom, dobrý marketing, to všetko rozhoduje," dodáva Miroslav Uďan.

Pre viac informácií navštívte www.mojprvyeshop.sk.

© SITA Slovenská tlačová agentúra, prevádzkovateľ spravodajského portálu webnoviny.sk. Všetky práva vyhradené.